Politika kvalitete

Motivirani zaposlenici su najveći potencijal tvrtke. Razvijanje, poticanje te ciljano i kvalitetno iskorištavanje znanja i potencijala zaposlenika karakteriziraju kvalitetu tvrtke. Smatramo da kvaliteta stvara budućnost i osigurava dugoročni prosperitet. Upravo zbog toga ciljamo stalno učiti, aktivno pratiti trendove i inovacije i implementirati ih kako bismo s klijentima mogli izgraditi uspješno i dugoročno partnerstvo i suradnju najviše kvalitete u svakom trenutku.  PRO-KLIMA je posvećena unaprjeđenju kvalitete svojih proizvoda i usluga i kontinuiranom povećanju zadovoljstva svojih klijenata, kao i zaposlenika, suradnika i dobavljača.

Također, tvrtka nastoji nastaviti širiti i povećati svoj udio na tržištu za individualne grupe proizvoda. Cilj nam je osvojiti i zadržati povjerenje svih klijenata u kvalitetu proizvoda koje isporučujemo i usluga koje pružamo.

Glavna metoda koju koristimo kako bismo ostali konkurentni,  te pratili i unaprijedili svoje poslovanje je postizanje ravnoteže financijske perspektive, perspektive procesa i kupaca te učenja i rasta prema BSC sustavu u skladu s našom strategijom. 

 

Politika Kvalitete Hr

 

Politika kvalitete objavljuje se organizaciji internim kanalima. Svi novi zaposlenici upoznaju se sa sustavom upravljanja kvalitete unutar inicijalnog treninga („Osposobljavanje novih zaposlenika“). Naša politika kvalitete dostupna je i ostalim zainteresiranim strankama na zahtjev, a našim dobavljačima i vanjskim suradnicima predstavlja se prilikom početka suradnje.